»Z vedno težjim ločevanjem med svojim lastnim telesom ter mnoštvom teles delavk se v neštetih matematičnih izračunih, stolpcih in številkah A.H.K. postopoma razblinja ter v obliki računalniškega softwarea nadaljuje svoje delo tkanja niti univerzuma.«
»Gre za melanholično zgodbo o minljivosti fizičnih teles ali v resnici za pripoved o opolnomočenju na prvi pogled nepomembnega lika, ki prevzame aktivno vlogo protagonista in sam usmerja lastno narativo.«
»Portret pionirja Alana Turinga vabi gledalce k razmisleku o božanski naravi umetne inteligence in računalništva, hkrati pa upošteva etične in družbene posledice teh napredkov.«
»Največji umetniki v zgodovini so se spopadali s svojim časovnim obdobjem ter slavili in postavljali pod vprašaj družbene premike.«
»Umirjeni toni in razbite obrazne ploskve portreta, ki ga je ustvarila AI-Da, navidezno nakazujejo na težave, na katere je opozarjal Turing v povezavi z rabo UI-ja.«
»Slikar z akademskim pedigrejem, mojster videoestetike, tehnolog ter prepoznavna figura ulično-umetniškega gibanja, svojo umetniško refleksijo skladno vključuje v dialektiko med klasičnim slikarstvom in avantgardnimi dosežki sodobne tehnologije.«
»Veliko je spremenljivk. Sam določim, kako hitro bo stroj nanašal barve, koliko širok čopič bo imel in koliko bo barv. Proces nastajanja je dokaj slikarski, sproti se odločam in razmišljam. Slika tako lahko nastaja tudi dva meseca.«
»Čopičograf sicer predstavlja inovacijo, a tudi točko presečišča med estetiko in najaktualnejšo tehnologijo, dostopno širši množici.«
»Apofenija je strukturirana kot organizem oživljajočih celic, ki odpira prostor prihodnosti, kot prostor brez človeka, v katerem umetna inteligenca svojo namenskost osmišlja skozi pozabljene podobe trajanja, minevanja in bivanja.«
»Moment uprizoritveni dogodek razume kot zavezo, da se srečamo v skupnem prostoru ob istem času. Govorimo o realnih fizičnih prostorih, o živi prisotnosti. Apofenija/1 izziva to pozicijo.«
»KonS.mb si je v kontekstu razvijanja izobraževalnega ekosistema in delavničarskega vozlišča v mestu ob Dravi oziroma v kontekstu raziskovalnega laboratorija za robotiko in urbano transformacijo želel graditi mostove, iskati sodelovanja in povezovanja ter soustvarjanja novih prostorov s čim več lokalnimi deležniki in institucijami znanja, kulture, umetnosti in gospodarstva.«
»Vsak človek je v svojem življenju priča koncu sveta.«
»Če bi si želel česa, kar imate vi, ljudje, bi si želel spati.«
»Instalacija ima tako v svojo strukturo vpisano interaktivnost in odzivnost ter vsled preprostega tabličnega vmesnika omogoča intuitivno premikanje mej med pasivnim in aktivnim obiskovalcem oziroma preobražanje poslušalca v ustvarjalca.«
»Tako kot obleke, ki jih nosimo, so naši spletni profili postali nosilci naših identitet. Čuvaji institucij, držav in organizacij pa te spletne identitete čedalje bolj uporabljajo za to, da bi preverili, ali smo vredni vstopa vanje.«
»Skozi zgodovino se vrt kot zaščiteno okolje vedno znova pojavi kot posebna lokacija za rekreacijo in človekov stik z naravo. V celotnem MetaVrtu se zastavlja vprašanje, kako bodo videti naši prihodnji vrtovi.«
»Pomembno se je osredotočiti na glas tehnologije, saj vpliva na vse.«
»Imamo zelo jasno sporočilo, ki ga želimo raziskati: današnje uporabe in zlorabe UI-ja (umetne inteligence), saj to naslednje desetletje prihaja dramatično, kar nas skrbi in želimo etično preudariti vse to.«
»Nove tehnologije prinašajo potencial za dobro in zlo. Velika odgovornost je, da poskušamo omejiti pretirano negativno uporabo. To je nekaj, kar moramo vsi upoštevati.«
»Razstava je že razprodana, pri čemer smo prodali za več kot milijon funtov umetniških del.«
»Najslabši rudar vseh časov.«
»Tehnologija s svojim razvojem - v polju umetnosti še prav posebej - odpira nove sfere in načine ustvarjanja, omogoča nove estetike in poraja nove teme, tudi načine obnašanja, oblikovanja misli in ne nazadnje videnja sveta.«